If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Проблеми с регулировката на фаровете на 146 и решение
мисля че тук е мястото да ви питам дали има разлика ако си сменя крушките с 100ватови и дали ще има разлика и какви крушки бихте ми препоръчали ИСКАМ ДА Е ДЕН.
1-во като си сложиш такива крушки ще ебеш мамата на всички колеги който карат срещу теб. Аз такива субекти много ги обичам.
2.По силните крушки могат да доведат до проблеми с ел. инаталацията и та ти разкажат играта на рефлекторите, теб специално това не би трябвало те бърка защото си с лупи.
3-то Най добре е да си сложиш хубави крушки и да си закараш колата да ти регулират фаровете. Това си е напълно достатъчно.
Ако и се вадят 400 кинта - сложи си ксенони.
Аз мога да кажа, че процедурата с "реновацията" на рефлекторите дава невероятни резултати. Това като го комбинираш с една хубава крушка Philips BlueVision или Philips CrystalVision (че дори и Премиум), със сигурност ще стане доста светло . Има и някакви Philips, които дават до 80% повече светлина, но се предлагат само Н4 и Н7. Иначе proof е прав за останалите неща: рефлекторите са сигурни пътници с два пъти по-мощни крушки; инсталацията.....проблеми е меко казано....направо може да си се запалиш.
П.П. Другата седмица смятам да чистя моите фарове (надявам се да не се налага ремонт на рефлекторите) и след това ще пробвам Philps CrystalVision. Ако те интересува, може да се видим и да придобиеш представа какво се е получило.
като новобранец искам да попитам на какво разтояние трябва да спреш колата от стена и на какво ниво трябва да са вдигнати фаровете защото на алфата ми се струват много ниско.
JK докато Алфата беше в мен нямаше проблем с металните водачи(сега вече незнам, продадена е). Винтовете не са стандартни резби,а са като видия, затова замених винтовете с шпилка 5мм. и я закрепих с две гайки за черното колелце за ръчна регулировка
Тъй като подръчните материали се доближаваха най-много до последната схема, реших да я изпробвам. Уви резултатът бе плачевен за мен. Отделих около 4-5 часа за направата, нагаждането, монтаж и демонтаж и като се стъмни резултатът беше много лош. Отначало обнадеждаващо всичко работеше. Регулирах си фара и потеглих. След две -три дупки вече едва виждах пътя.Най вероятно пластмасата не удържа добре резбата и изпуска, при което фарът се забива много близо. Мисля да изпробам и други варианти, въпреки голямото разочарование.
Тъй като подръчните материали се доближаваха най-много до последната схема, реших да я изпробвам. Уви резултатът бе плачевен за мен. Отделих около 4-5 часа за направата, нагаждането, монтаж и демонтаж и като се стъмни резултатът беше много лош. Отначало обнадеждаващо всичко работеше. Регулирах си фара и потеглих. След две -три дупки вече едва виждах пътя.Най вероятно пластмасата не удържа добре резбата и изпуска, при което фарът се забива много близо. Мисля да изпробам и други варианти, въпреки голямото разочарование.
Моите фарове ги тъкмихме три пъти с баща ми докъто станат и проработят както трябва.
А ЕТО едно решение на проблема (с картинки) на което попаднах.
реших и тук да си кача мнението, понеже има доста решения за ремонт на загубените фарове на алфетките...
все пак реших проблема доста лесно и евтино
.......вчера си ремонтирах и моя фар, както на всички алфети, явно някой инженер, нещо не е сметнал от каква пластмаса или материал изобщо да направи тез загубени водачи. След няколко минути умуване, реших проблема, по един доста лесен начин. Който всеки може да ползва. Направих и една картинка за да се ориентирате. Сега ще направя и още 3-4 комплекта, да подаря на няколко колеги които познавам и имат проблеми. И само да допълня, след като сте си свалили фара, отварянето става супер лесно и безопасно ако ползвате шпатула или някоя здрава ламарина, вместо разни отверки. Стъклото пада точно на 2-та минута, без никакви затопляници, духалки, и каквито и да е подобни
ето и картинката.
без разпорките, те са само за хора без работа. Изработва се от най-обикновена ламарина 3-4мм, за да може да си направи резба винта който регулира и да е стабилно. Няма стругари, няма никакви сложни инструменти. Едно парченце ламарина изкривено и навита резба със самонарезен винт, и два среза с ножовката, за да не се усукват
СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
сегашната: Алфа Ромео 1.9 JTDm 150 кончета под капака
Пичове взимайте едни нови турски "депо" и не се занимавайте с глупости. Внимавайте само че на лупите глупаците са сложили дългите, а късите са на обратно. Е не е "хела" или "Бош" но пък за 180 левчета си светят повече от прилично.
Пичове взимайте едни нови турски "депо" и не се занимавайте с глупости. Внимавайте само че на лупите глупаците са сложили дългите, а късите са на обратно. Е не е "хела" или "Бош" но пък за 180 левчета си светят повече от прилично.
Защо да давам луди пари за тези ментета, като може да се оправят оригиналните фарове? Аз нещо не сполучих в опитите си, но има много които са го направили. Според мен е по-добре да си карам с поправени оригинални, отколкото с турски ментета.
Мога да ви кажа цените на новите фарове за 145/146 :
за колите от 94-99 са 120лв , а за след 99 -181,30лв.
Така че, който може да си ги вземе нови ,а ние с по-скромни възможности ще си ги отремонтирваме.
Comment